Insydda jeans, nagellack och Tokio Hotel t-skjorta

Före:                                                        Efter:

 

Vad tycker ni om mitt nagellack? Svart med guldig topp. Jag ville testa och det blev väl sådär. =)

Min fina Tokio Hotel t-skjorta som jag använder som pyjamasskjorta.

 

Idag skall jag åka till Sara och vara där en stund. Det är också så fint väder ute att man måste verkligen gå ut en stund. Jag hade ju tid till öronläkaren idag, men pappa flyttade den framåt så jag skall dit den sista mars, på Georgs födelsedag! Vad annars... Jo, nu fungerar min kamera igen när jag bytte batterier, hihi. Men, vi hörs senare när jag kommit hem från Sara. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0