110110

Då var det måndag och skola igen. Fast ganska snabbt gick dagen, och efter skolan var jag till biblioteket och butiken, - jag lånade en bok, printade några bilder, köpte hårshampoo&balsam och choklad - och efter det kom Sara till mig! Vi satt vid datorn, titta på tvn och bara tala. Mysigt, jag gillar när man umgås med vänner och bara är. Att man inte måste göra något extra. =) Efter att hon åkte hem har jag tittat lite på tv, valt kläder tills imorgon och varit till duschen. Nu skall jag just äta något och se på America's Next Top Model och Desperate Housewives. Efter det går jag nog och lägga mig, igår somnade jag kanske nångång halv ett så jag sovde 6 timmar? Lite mera behövs sömn denna natt. Vi hörs imorgon, goodnight and goodbye ♥


Dagens inköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0