060110 - 60 dagar kvar till Tokio Hotels konsert!

Hej, nu är då sista jullovsdagen över. Skolan börjar imorgon 10, så man får sova längre på morgonen, som tur! Skulle inte orka stiga upp typ halv sju elr något, hade så svårt att stiga upp halv tio idag så. Men idag har jag bara läst en gång till biologiprovet (som vi har först 26.1) och lite annat. Nu snart skall jag lite cykla med vår konditionscykel och sen skriva på min TH fanfic. Man får se hur länge jag orkar denhär gången skriva på den.

+ att jag inte förstår mig alls på min nya kamera. Den har batterier, och dom tog just slut. Jag lade in nya och efter några bilder typ så visar det att man ska byta batterier, alltså att dom är också slut. Jag förstår inte alls! Störande..


Denhär ^ printen vill jag ha på min skjorta som jag har på mig om 60 dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0