030110

Nu är det söndag, igen! Och jag skall snart sticka iväg till pappa. Där måste jag sy in mina nya jeans, sen vill jag gå ut och göra något, och jag ska ÄTA! Vi har inte haft så mycket att äta här hos mamma nu när hon var borta i några dagar, men hos pappa skall jag proppa allt i mig. Imorgon har jag tid till öronläkaren, men pappa vill inte köra ända till Helsingfors imorgon, så det blir säkert uppskjutet igen. Jag skulle själv vilja bara fara dit nu och få det undan, men får se. Jag måste tala med pappa om det ännu. Nästa vecka är det bara 3 dagar lov kvar och ssen skola igen. Vart har tiden gått? Men nu hinner jag inte blogga mera, jag måste packa mina saker och äta mat före pappa kommer om ungefär om en halv timme. Vi hörs senare! ♣


Mina fina Bill planscher, men jag undrar om jag skall ha dem på väggen elr inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0