010110

Året har inte börjat så hemskt bra, men man hinner ändra det ännu. =) Jag somnade vid tretiden och vaknade lite före tolv. Dock vaknade jag vid femtiden av att min syster och hennes vän ringde på dörrklockan som dårar. Jag blev först livrädd för jag visste inte vem det var vid dörren, men det vara bara hon. Efter att jag släppte dem in så skulle jag fortsätta sova, men jag fick inte sömn först som efter sex för jag kände mig väldigt hungrig och det tog sjukt i magen. Det var hemskt. Nu sen jag vaknat har jag ätit lite morgonmål, tittat på The Voices Top 109 lista på hopp att Tokio Hotel ska vara med i listan och så har jag nu suttit vid datorn. Jag vet inte alls vad jag skall hitta på idag, Sara skall kanske komma hit men annars blir det väl en vanligt slö dag.


65 dagar kvar till Tokio Hotel - Det kommer att bli en av de bästa händelserna dethär året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0