010210

Första februari idag! Nu kan jag säga att Tokio Hotels konsert är nästa månad! 34 dagar kvar, det närmar sig ju för snabbt :o Iaf är det måndag idag och skolan var okej. I hussan brände jag min hand på ugnen när jag skulle ta ut kakan, bra jag XD Sedan hade vi då fysik läxförhör och den gick väl sådär. Imorgon har vi finska prov, så jag skall öva till den nu snart. Nu talar jag med Sara i Skype och just skall jag också läsa på min TH fanfic till henne, hon kommer att älska den ;) Senare skall jag kolla på America's Next Top Model och Sex and The City, och sen väntar sängen på mig. Hejdå

Jag har INTE åtminstone bränt mig igen...

Kommentarer
Postat av: Uma

sv: underbart :D

2 ggr/år ca, ibland 3 eller fyra gånger :)

2010-02-02 @ 19:31:47
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0