Wednesday night

Nu har jag då pluggat till provet, varit i duschen och läst på moddaboken. Mycket läsande har jag, men inte stör det mig. Jag tycker ju ändå om och läsa. Så ni kan gissa vad jag skall göra nu ännu på kvällen. Läsa. Och se på The Simpsons åtminstone. Nu har jag just inställit (om man kan såga så?) LimeWire på datorn och skall snart lägga min mp3'as program på datorn också. När jag lyssnade tidigare idag igenom Humanoid igen, så fattade jag att där är sången Träumer som är Love and Death på engelska. Jag hörde den sången när den läckte ut och den är grymt bra! Att jag inte märkt det igår när jag lyssna.. :D Nu skall jag få dethär lagat och sedan sticka från datorn. Hoppas tar det int allt för länge. Jag börjar 10 imorgon så jag får lite längre sovmorgon, och kanske jag hinner komma till datorn före skolan och se nyaste TH TV, vi får se. ;) Hejssan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0