but hey, it's halloween!

Hej på er! Igår var jag lite nerdragen, men idag känns allt bättre. Jag har mina tider och dagar när jag är så ledsen men det går alltid över. Livet är svårt, det får man bara leva med. Idag är det Halloween (wohoo) men jag har nog inga särskilda planer för att fira det. Jag klädde ju inte ut mig igår till skolan, fast sen i skolan tänkte jag att jag borde ha. Det skulle har varit lite roligare. Tänkte klä ut mig till nån från TH, till Sara ( ;), till Kristen Stewart eller Miley Cyrus, men det blev det inte riktigt så.

  
Hahahahaha, så rolig bild som jag hittade!

Måste skriva på min engelska bokrecension idag, och det är ju hur roligt som helst! Jag måste verkligen satsa på det för jag vill få bra i engelskan! Och jag måste gå ut på länk idag, nu när solen lyser och allt. Egentligen väntar jag på att det skall komma snö redan men, det kommer när det kommer. Nu har vi väl snart mat redan och sen skall jag börja med recensionen.

Kommentarer
Postat av: sara

nerdragen? wha the heck?

2009-10-31 @ 13:00:31
URL: http://saraoleniusblogg.se
Postat av: Mathilda

Sv: Ja, det skulle vara underbart om konserten började sådär. Har nog aldrig haft sån gåshud som när jag såg det. Och tänk då om det är LIVE! Att man verkligen ska få se dom på riktigt och inte bara på tv.



Hahah, rolig bild ;D

2009-10-31 @ 14:02:49
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Tess

haha!

2009-11-05 @ 19:48:47
URL: http://persikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0