Thoughts

Läste just i en blogg där hon skrev om sommaren. Nu började jag själv fundera på förra sommaren, den var nog inte min bästa sommar, men många roliga dagar va de. Kunde leva dom pånytt. Mest var jag ju med Sara, min bästa vän, och alla roliga dagar med henne skulle man kunna spela upp och se på. Skulle vara hur roligt som helst att se på sig själv när man är en tönt. Haha, fick lust och ha myskväll med vänner, men det går inte helt. Har funderat på och ha en "tjejkväll" vid min födelsedag, men det är ännu över två månader till det. Men ändå, som nån Sex and The City night. Måste ännu fundera vidare på det, kanske fråga hjälp av nån.

Nu kom jag och tänka på att jag vill se Twilight filmen, men ändå skulle jag inte orka, för då måste jag se den från YouTube och de vill jag inte. Nästa månad kommer New Moon också, måste gå och kolla den sen. Älskar Twilight sagan, älskar Bellas och Edwards kärlek, everything. Jag med mina romantiska tankar igen.. ;) Måste ännu läsa fjärde och väl femte boken så har jag läst alla. I'm so into Twilight!



Kommentarer
Postat av: sara

ja mena no allt där. men.

2009-10-04 @ 18:15:54
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0