Standing out in the rain..

Fortfarande mycket regnig väder, skulla ha kunnat gå på länk eller en cykeltur, men jag tror att jag skippar det. Nu är jag då hos mamma, och när jag kom in i mitt rum, kändest det helt att jag har kommit hem, vilket jag gjorde också. Men jag bara älskar mitt rum här! När jag har fått 'designa' mitt rum hur jag vill, vilket jag inte gör hos pappa. I just love it! Har hunnit städa lite i mitt rum nu också, och fått bråka med den här nya datorn, som inte funkar riktigt rätt ännu. Jag vet inte alls vad jag skall göra resten av kvällen, kanske se på nån av mina TH dvdn, läsa till provet eller på engelska boken (fast jag har dålig engelska, så förstår jag faktiskt vad det händer i dendär boken!) Skall först till 9 till skolan imorgon så det blir lite längre sömn. Hmmm, få se vad man hittar på.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej! :D Lycka till med din blogg! :)

2009-10-04 @ 16:41:48
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0