Now I've got it!

Nu har jag biljett till Tokio Hotel's konsert i Helsinki! Pappa var till R-kiosken idag och köpte ståplats till mig. Nu har jag biljetten hemma och kan inte sluta stirra på den och tänka att med den papperslappen kommer jag och se TH live. ;) Tack snälla pappa för biljetten!


Om konseret kommer att börja sådär på turnét, så kommer jag att dö. Det gör jag nog annors också. Det där nervositet, stämningen, allt kommer att vara som mest just där när dom kommer till scenen.

Annars, jag har engelska provet imorgon och jag har övat till den. Orkar inte göra det riktigt mera, får bara hoppas att den går bra. Och jag måste säga att jag fick 9- från finska provet, ännu bästa vitsordet i klassen! Hade inte väntat mig så bra vitsord, men väldigt glad blev jag. Om man skulle klara engelskan också sådär bra.. Efter några timmar skall jag sitta framför tvn och titta på America's Next Top Model, Desperate Houseviwes och som vanligt, kanske Sex and The City. Före det skall jag nu väl öva lite ännu till provet och sånt. Grejer. See you ♣


Kommentarer
Postat av: sara

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Ja kommer att se tom igen!!! woooohoooo!

2009-10-26 @ 17:51:36
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: haha okej, då tycker vi rätt lika då ;]

2009-10-26 @ 21:50:46
URL: http://durchdienacht.blogg.se/
Postat av: Charlotte

funderar på att åka till finland också, haha _

men kan inte bestämma mig.

2009-10-28 @ 16:43:02
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0