• leb die sekunde



Jag håller på och titta på TH's Zimmer 483 - Live in Europe dvdn, på konsert delen. Man får sån lust att fara och titta på dem live. Som säkert händer snart, hoppeligen. =) Jag har varit hungrig nästan hela tiden idag. Fast jag har ätit helt normalt, nu har jag också ätit en banan för en timme sedan, och nu är jag nästan vrålhungrig igen! Undrar varför.. Jag hatar att vara hungrig. Nu skall jag snart sticka helt bort från datorn för idag. Jag skall ännu till duschen, sen läsa och titta säkert Big Brother Talk Show före jag går och sova. Och jag glömde skriva att jag tänker ÄTA så att jag inte blir hungrig mer idag. That's my plan. Och jag väntar att Humanoid skall vara i vår postlåda imorgon när jag kommer från skolan. Vi hörs, hejssan ♥

PS. Nu kommer In die Nacht på dvdn. Älskar den sången, så fin att man får tårar i ögonen.


Kommentarer
Postat av: sara

oke, ja ba tänkt när du skrev " ja sku gissa tom" elr nå så :D

ja hoppas att Humanoid ligger på vårt köksbord när ja kommer hem, o de gör DOM säkert oxå :DD

2009-10-04 @ 19:59:00
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0