It's a rainy day outside..

Nu har jag just ätit morgonmål och snart måste jag göra skolgrejer igen. Måste skriva färdigt bokrecensionspappret och öva mycket till engelska provet. Så jag behöver inte säga idag att jag inte har något att göra. Märkte just också att det regnar ute, och det är ju dåligt för nu kan jag inte använda mina nya "fake uggs" för de skulle bli genast förstörda. Damn it! Men om det inte är så vått imorgon så kan laga dom till skolan på.. ;) Och jag väntar redan att jag får använda min "lollipop" halsband, blev helt in love med den. Efter typ 4 timmar skall jag åka till pappa, och vara där nästa vecka. Så jag måste se vilka alla kläder jag skall ta med och sånt, sen måste jag till duschen och.. Blä, att jag måste ha ryggvärk nu också. Allt skall inträffa samtidigt, alltid.


Watch that and have fun ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0