Hey Du

God kväll! Efter att jag hade lyssnat färdigt Humanoid, åt jag middag och sedan stack jag till danslektionen. Det var sjukt roligt, vi skratta med Sara ganska mycket. ;) Måste faktiskt öva på dendär dansen hemma, jag blir lite snurrig i huvudet att hur jag skall göra men de går nog. =) Jag är glad att jag började med dansen, för det är roligt och man får motion också. Tackar till Sara som fråga mig med dit. Efter dansen har jag pluggat till finska provet, nu har jag börja förstå mig på det. Sen har jag varit i duschen och nu kom jag "snabbt" till datorn samtidigt (jag måsta fråga detdär ordet av Sara igen, kom inte på vad det va;) som jag äter lite. Nu skall jag sen se på The Simpsons och sen skall jag läsa lite på nån bok och kanske till finskan, vi får se. Men nu sticker jag, hejssan ♥


Kommentarer
Postat av: sara

ÄÄÄÄHÄHHÄHÄHÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHH "måsta fråga Sara igen " :DDDDD loltsikalollolo

2009-10-07 @ 18:36:31
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0