Goodnight and goodbye

Mitt först inlägg i dethär blogget. Har suttit framför datorn över en timme redan, börjar känna mig trött. Skall nog snart gå och lägga mig, när klockan närmar sig tolv. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket (som vanligt), men tiden har gått snabbt. Jag har läst både på en bok till moddan som heter "Maffiaprinsessa" (ni vill kanske int veta va allt den berättar om) och på en bok till engelskan som heter "The Mediator". Stress är det ända man kan säga. Borde börja läsa till finska provet också, men det har jag inte ännu gjort. Börjar med det säkert imorgon. Så var jag också på länk med min syster, fast hon gick typ hela tiden många meter bakom mig, jag hade sidu så bråttom, not. Ja-a, där var typ hela min tråkiga lördagsdag, inget nytt. Måste nog sticka från datorn när min syster gnäller på att komma här. Jag bloggar imorgon. Godnatt.


Tänkte ännu lägga en bild här till slutet som jag hittade från en blogg, och den passar ju mig perfekt. Så ofta som jag läser en bok vid min säng, eller läser över huvutaget. Älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0