Can you hear me screamin'?

Håller på och läsa bloggar just nu. Skall snart äta lite pizza och sedan titta på The Simpsons, som vanligt. Så jag hade min dagsverk idag, jag diskade disken efter maten, och så var jag och kratta löv med min syster och pappa. Hur kan det vara så tungt att kratta löv? För mig åtminstone. :D Förstår inte riktigt. Lite tidigare läste jag en gång igenom till biologi provet i en och en halv timme. Lite länge tog det, va? Talade i telefon med Sara imellan åt så det gick lite trögare. Skall läsa ännu en gång igenom imorgon, så behöver jag inte läsa förrän på söndag sen. Har också lyssnat mest på vissa nya Tokio Hotel sånger fråm Humanoid, den engelska albumet. That Day är seriöst min favorit just nu! Har lyssnat på den så mycket att jag börjar komma ihåg orden utantill. Alla sånger är superbra, men That Day klickar just nu för mig. Imorgon skall jag gå och kolla på vinterskor med pappa, får se om man hittar något alls. Sen vid eftermiddagen skall jag sticka till min mamma, Sara skall ju sen komma övernatt på fredagen! =) Nu skall jag då gå och käka pizza, sen säkert tv och telefonsamtal resten av kvällen. Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Okej.

Kul att du gillar mitt hår. tack. :D

Åh That day är fin, min favoritlåt ät Zoom/Zoom into me.

Men ja.. :)

2009-10-14 @ 21:24:19
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0