221009

Jag har just gjort läxorna och läst till moddaprovet en gång igenom. Nu håller jag på och lyssna på Humanoid, de var en tid sen som jag lyssnade hela cd'en på en gång. I skolan hade jag engelska stöd, vi har prov på tisdag så det var bra att jag var där, nu förstår jag några saker mycket bättre. Efter skolan var jag med Sara i några timmar här i Nickby, vi var snabbt i bibban, sen i butiken där jag åt en kakbit och lite glass som man fick ta gratis. Jag måsta ju ta när det var gratis! ;D Efter det gick vi till allaktivitetshallen där vi satt tills Sara skulle fara till busstationen och vänta att hennes buss kom. När den kom så cyklade jag snabbt hem för det hade just börja regna där före, såklart. Senare skall jag nog ännu läsa lite till provet, några saker har inte helt fastnat i huvudet ännu, och sen skall jag såklart se på The Simpsons. Får se vad annar jag skall göra.. Imorgon börjar jag 9 så lite lite längre får man sova och sen är det veckoslut, ljuvligt! Alltså påriktigt, veckorna far så snabbt nuförtiden! Det är ju helt bra men ändå.... Man kan ju tänka att TH's konsert kommer att vara allt närmare när tiden går så snabbt och DET är ju bra. ;) Längtar såååå mycket på den!


Den enda bilden jag tog i Elämä Lapselle av TH. Så skitkvalité har den men nu får man ju ändå reda på vad där finns. Tom och Georg syns åtminstone :) Tillbaka till dendär stunden, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0