201009

Jag hade dans just, kom hem för typ en halv timme sen. Vi skall visa egna dansmoves nästa gång i grupper. Jag har nästan glömt våra moves, men bara nästan. Idag hade vi då biologi provet. Annars for den nog bra, men dumma jag som lämnade två svar fast jag hade kunnat en av dom. Stupido. Idag skulle jag borde börja öva till modda provet som är på fredagen. Snart skall jag fara till duschen och sen lite senare skall jag titta på The Simpsons.

Snart, snart kommer Tokio Hotel's turnédagar ut! Jag kan inte vänta! Finland är helt säkert med också! Kan inte ännu heller tro att jag såg dem, vad blir det nu, imorgon 6 veckor sedan. Jag kommer nog ännu ihåg när vi med Sara var där och stämningen var så bra. Det harmar bara att vi satt vid andra sidan av scenen där de uppträdde, men Sara sprang till andra sidan av sittplatserna vid andra sången, så vi såg lite av dem ändå. ;) Och jag fick bild av dem med väldigt skitkvalité. Men bättre det en ingenting. Nästa gång skall jag ha med en riktig kamera och ta bra bilder. That's for sure! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0