181009

Nu har jag då läst till biologi provet. Fast jag har läst och så känns det att jag kommer inte ihåg eller att jag blandar ihop det vad jag kan. Okej, jag skall inte ha nån ångest för det här nu. Lite tidigare var vi då hos pappa på hans födelsedags kaffe. Roligt var det, och pappa fick en så rolig present av min syster. Eller man kan säga att texten på hans present var så rolig. :'D Just nu håller jag på och.. jag, jag skall inte säga det, annars så säger jag för mycket igen. Jag förstår inte varför jag känner mig ännu tröttare idag än igår fast jag har sovit i typ 10 timmar förra natten. Det ser ut som att jag far lite tidigare och sova idag också. Fast min tidig igår blev att jag for och sova halv elva, men jag somnade först halv tolv så.. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack underbara du! :D Det ska jag göra. Är så tråkigt att vara sjuk :/

2009-10-19 @ 11:35:33
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Provet gick väl sådär :) Jag hoppas det gick bra iaf :D

2009-10-19 @ 17:59:02
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0