171009

Vad. Jag. Känner. Mig. Trött. Eller egentligen är jag inte jättetrött, men jag skulle gärna gå och sova. Just nu håller jag på och äta makaronilåda och titta på Loonye Tunes in Action (tror jag att det heter) samtidigt som jag nu bloggar. Sara for hem typ lite över en halv timme sedan. Vi hade roligt, på kvällen var vi då till butiken och före bastun åt vi pizza. Sedan på natten tittade vi Wild Child och Slumdog Millionare, båda filmerna var jättebra! Så var vi vid datorn alltid ibland och vi gick och sova halv åtta tiden. Det var längsta tiden som jag har varit vaken härtills, nångång tänker jag vaka hela natten och inte gå och sova alls. Vi skulle ha gjort det nu, men jag blev så trött att jag ville bara fara och sova. Sedan steg vi upp elvatiden, så det blev typ 3 timmars sömn. Nu när jag har ätit färdigt så skall jag snart börja lite städa här och sedan kanske läsa lite till biologiprovet, om jag orkar.


The Baseballs - Umbrella
Rihannas Umbrella cover, ganska bra nog. 'Rolig' 50-talets video och musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0