151009

Hej på er! Idag måsta jag stiga upp 'redan' typ halv 10. Så efter att jag hade lagat mig färdig och ätit morgonmål så körde vi med pappa till Järvenpää och gick runt i några butiker med hopp på att hitta bra vinterskor till mig. Jag hittade faktiskt några par som var bra, men det kostade 80-90€, så det var lite för mycket att betala tyckte pappa. Så jag får leta ännu mera. När vi kom hem så åt vi mat, och sedan började jag plugga på biologi provet igen, hann inte läsa allt förrän jag kom till datorn. Nu skall jag typ efter 3 timmar sticka till min mamma, skall sen dammsuga mitt rum där, gå kanske till butiken och biblioteket och kanske till gymmet med mamma på kvällen. Nu skall jag säkert snart sticka från datorn och fortsätta plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0