141009

Hello! Kunde inte blogga igår för jag kom inte fram till någon blogg.se sida, fast idag när jag läste bloggar så hade de nog skrivit inlägg igår. Så, idag har jag dagsverk, och jag skall 'jobba' bara här hemma, kratta löv och diska står på listan åtminstone. Annars är det inget extra, skall fortfarande läsa på böckerna till skolan och kanske läsa en gång igenom till biologiprovet som är nästa tisdag, så behöver jag inte läsa så mycket på veckoslutet. Nu skall jag just äta mat och sen diska.



Hamburg (dpa) - De unga rockarna Tokio Hotel kommer turnéra med sitt nya album "Humanoid" i februari 2010 genom Europeiska städer. De första städerna i Tyskland kommer att bli Hamburg och Oberhausen, säger managern David Jost till dpa. Dessa datum följs av Paris, Bryssel, Helsingfors, Wien, Prag, Moskva, Nice, Barcelona, Madrid, Lissabon, Milano och Rom. De exakta datumen och platserna kommer att presenteras under de kommande dagarna. 

Igår läste jag detdär från tokiohotel.fi, men idag såg jag det också i kaulitzandthegs.blogg.se. TOKIO HOTEL SKALL KOMMA TILL FINLAND! Kan inte tro att det verkligen kommer på konsert hit! Väntar på datumet såå mycket! Men inom några dagar så... ;)


Kommentarer
Postat av: sara

prove e på månda, int tisda :)

2009-10-14 @ 14:55:16
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: Isabella

Så du bor i Finland? :D

Kul att du läser Elina's blogg. :D

2009-10-14 @ 21:25:36
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0