136 days

Är så jäkligt trött! Jag kommer nog säkert att fara tidigare och sova idag. Vi hade då moddaprov idag, och den gick nog helt bra. Fast nu vet jag att jag hade gjort några misstag men, sånt händer. Sedan fick vi ut vår mattaprov, och jag fick 8! Är nöjd med det, fast dendär ena uppgiften for helt åt skogen. Men annars så. :) Efter skolan satte jag vid datorn enda tills jag gick till gymmet med mamma, vi var där i en halv timme typ och efter det cyklade jag snabbt till butiken och köpte lite chips och choklad. Sedan hade vi bastu, och som vanligtvis så blev jag så himla trött efter det. Och nu har jag suttit igen här hela tiden efter bastun. Men jag funderar nog på att sticka härifrån snart.. Och nu är det ju veckoslut så jag får soova! :D Men annars blir det här veckoslutet plugg, plugg, plugg och en shoppingsrunda i Helsingfors imorgon. Skall köpa åtminstone ett par vinterskor och kanske vinterrock och något annat. Sen måste jag öva mycket, mycket till engelska provet som är på tisdagen för jag vill få bra vitsord! Sen måste jag läsa färdigt min självbiografbok och skriva lite om den. Också måste jag läsa på engelska boken och kanske börja skriva på dens "Book Review" också. Får se om jag orkar göra det nu, men något att göra har jag åtminstone! Idag är det också 136 dagar till TH's konsert i Finland! (Men den här gången tänker jag inte räkna varje dag hur många dagar det är kvar som jag gjorde förra året .D) Men nu skall jag sticka från datorn och gå snart och sova. Godnatt ♥




Detdär kan jag tänka på när jag går och sova ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gud vilken söt animation :D<33

2009-10-24 @ 00:42:09
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0