111009

Hej på er! Söndag redan igen, just tycker jag att det var först fredag, och jag som har tjatat att tiden far så sakta. Sen har man också mattaprov imorgon, har tittat lite till det två gånger, jag orkar inte koncentrera på att öva mera. Det får gå nu som det går. Hah, det var ganska komiskt idag när jag lyssnade på min mp3 och sjöng med helt fullt med ögonen stängda. Sedan där efter en stund öppnar jag dem och ser pappa stå vid dörren och skrika på mig. Hahaa, han fick höra på mitt fina sångröst. Nu började jag och fundera att jag kunde se på något par vinterskor till mig från nätet, bara så att jag skulle veta ungefär vad jag vill ha. Och om det skall komma typ slask/snö väder redan kanske imorgon(!) så borde jag köpa ett par. Får se om jag hittar det här året sådana som jag vill påriktigt ha. Så nu skall jag se efter och sedan sticka från datorn. 9-15 i skolan, bloggar efter det sedan. Hejdå! ♥



Check out Bill's dans + Tom's gitarrspelande ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack :D ÅH, JAG VILL SE DOM LIVE! Kom hit NU era jävlar ;D Haha. <3

2009-10-11 @ 19:31:58
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0