101009

God morgon! Solen skiner och jag har bra stämning nu genast från morgonen. Har just kämpat med att få Internetet och fungera, och nu gjorde den det. Äntligen! Jag vaknade redan efter halv tio och fick inte sömn sen mera så jag steg upp 10. Tittade just på Hannah Montana samtidigt som jag åt frukost. Nu tänkte jag titta en eller några av JONAS-seriens nya avsnitt och sedan får jag se vad det blir idag. Måste åtminstone öva till mattaprovet då och läsa på böckerna. Kanske Sara också kommer till mig, vi får se. =) Men nu skall jag då söka upp videorna till JONAS och se på dem. Jag bloggar ännu senare idag, hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Kul! :) Idag blir det bara vara hemma och göra filmer, sen ikväll ska jag på födelsedagsfest hos en kompis ;D

2009-10-10 @ 11:04:28
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :) Min sommar har varit jätte bra! ;D Haha. Din då? :)

2009-10-10 @ 11:29:25
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0