100% Tokio Hotel

Jag tittade just 100% Tokio Hotel dokumentäret från YouTube, där var ingen engelsk översättning, så jag förstod inte helt vad de talade om, men ungefär. Men vid stället där Bill talade om när hans röst försvann mitt vid konseret, han såg så ledsen ut att jag skulle ha viljat gå och krama honom hårt och länge. Sedan kom jag på en "bra" TH fanfic, men jag är alldeles för trött för att orka börja skriva på den idag mera, imorgon om jag hinner.


Tidigare efter att Sara hade farit, och jag hade kommit bort från datorn så började jag "städa" lite här vad vi hade lämnat med Sara, och annars också att jag tänkte hjälpa mamma lite med. Sedan var jag till duschen och kom här till datorn, hade så "mycket" att göra att jag blev här till hela kvällen. Men snart sticker jag och far tidigt och sova. Jag är skittrött! Imorgon MÅSTE jag öva till biologi provet, sen skall jag också fara till pappa med min syster på kaffe när det är hans födelsedag imorgon. Där far säkert största delen av min söndag och sen är det skola igen. NOO! Får bara ta det och vänta på nästa veckoslut, så får jag sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0