071009

Hej! Huj vilket väder det har varit idag, men just nu ser det ut att bli lite bättre väder. Om det håller så kanske kan jag fara på en kort länk, om jag hinner också. Började 8 idag och hade första timmarna gymnastik, vi hade innebandy och jag fick 4(!) mål vid spelen. Jag är nöjd med mig själv! Hahaaa.. :D Vad annars? Inget särskilt. Efter att jag kom hem har jag bara ätit mat och läst på en bok. Nu borde jag just börja plugga helt fullt till finska provet. Så jag borde sticka från datorn nu, men alltid när jag säger nu så menar det efter en halv timme. Påriktigt, när jag kommer till datorn så kan det räcka länge före jag sticker. Men skall så småning om gå. Vi hörs senare efter pluggandet och allt. ♥


Tokio Hotel - In Your Shadow (I can shine)



Kommentarer
Postat av: RUMPCHOCK!!!

SV: Aa, verkligen! :)

Jodå, det är toppen! Sj då? ;)

KRAMAR!

2009-10-07 @ 18:20:34
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0