041009

God dag! Jag var för en halv timme sen och äta mat, ja, redan nu. Och jag åt morgonmål för just en timme sen. Jag tycker inte om när vi här hos pappa äter alltid mella tolv och ett, man är ju inte ens hungrig då ännu! Men no can do. Har också läst till finska provet, nu kan ja ju lite redan, men de är mycket som int har fastnat i huvudet. Fast finskan är mitt andra modersmål, brukar jag ändå inte få så bra i proven (okej, 7 elr 8 brukar ja få men) för det "kielioppi" (kommer inte ihåg va de e på svenska) vi har är SVÅRT och lära sig, även om man kan finska. Men, man får bara göra sitt bästa. Efter några timmar skall jag fara till min mamma och jag väntar, väntar, väntar på att Humanoid skall komma imorgon i posten. Vill ha den NU! Hehee... =D


Nästan sådär ser de ut här just nu. Bara att de regnar inte på denna minuten. Regn är på ett sätt mysigt, men inte ändå. Jag tycker inte om och gå ut om det regnar helt fullt, men det kan vara mysigt och titta på regnet inneifrån.


Här till slut ännu en mysig video. Grrrrr ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0