Snow falls, I don't touch the ground

Nu har jag igen suttit i några timmar vid datorn, men skall helt just gå bort, jag måste bara hitta lite info om Ciara's Love, Sex & Magic först. Jag och Noora skall berätta om den lite i engelskan för klassen. Idag hade vi samhällslära prov, och den gick faktiskt ganska bra, fast jag tänkte att den skulle gå hur skit som helst! Fick veta att jag hade åtminstone några rätta svar som läraren berättade efter provet på timmen. Sen fick jag sluta ett när jag hade ingen keramik tillval. När jag kom hem gjorde jag läxorna tills imorgon och så har jag då suttit här. Har också en liten modda förhör imorgon så jag skall ckecka lite på det. Och lite senare så skall jag kanske fara till gymmet med mamma och min syster. (:



Det har ju snöat igårkväll och hela dagen idag. Jag tycker egentligen att det är så mysigt och det ser ljuvligt ut när det börjar mörkna och man ser snöet på träden, marken och när det kommer lite flingor ner. Inte är det ju så roligt om det är halt och väldigt kallt men. Jag gillar vintern just nu åtminstone. Jag har lust och gå ut och snurra runt i snöet som ett litet barn. Hahaha =) Snart blir jag ändå helt trött på snöet.

PS. Jag skulle vilja ändra på mitt bloggdesign, men jag orkar inte. Vet inte nog heller så hur jag skall göra.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tokio Hotel KOMMER vinna! :D :D <3

2009-11-05 @ 19:28:40
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0