My intentions never change, What I wanted stays the same, And I know what I should do

Hello! Så idag har jag varit i Helsingfors. Först skulle jag ju fara med Sara, men hon fick inte komma så jag for med Krista istället. Det blev en helt rolig dag, fast lång kändest den, även om vi var i Helsingfors i bara typ fyra timmar. Vi åkte med tåg till Böle och gick till mässcentrum(tack sara). Vi kom just så att vi hann se första modeshow'n som de visade där. Några klädesplagg var så superfina att jag gärna kunde ha tagit dem med mig. ;) Efter det gick vi där i hallen och tittade igenom, vi blev och titta på bodypainting en stund också. Det fanns inga gratispåsar eller provsaker. Jag som hade väntat mig många gratispåsar. Men, vi tyckte att hela mässan var så tråkig att vi stack därifrån för att fara in till centrumet. Först gick vi "några" kilometer och sedan tog vi spårvagnen till järnvägsstationen. Därifrån gick vi till Forum och först åt vi McDonalds mat. Sen gick vi in till Mic Mac och Gina Tricot. Hittade många otroligt ljuvliga skjortor, men jag fick nöja mig med att köpa bara en t-skjorta. Därefter tänkte vi att vi kunde fara hem redan så vi gick till järnvägsstationen och åkte iväg med nästa tåg. Nu har jag varit hemma i över en timme och efter en stund skall jag till duschen. Det var min dag ♣

 T-skjortan jag köpte från Gina Tricot.


PS. Gissa om man längtar ännu mera till 7.3.-10 när man sett denna video?

Kommentarer
Postat av: sara

d e mässcentrum int mässcentralen.

2009-11-14 @ 18:05:14
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: sara

gick till mässcentrumet = gick till mässcentrum!

centrumet = centru

ändra de oxå :D då e d rätt

2009-11-14 @ 20:57:15
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: uma

sv: tack för frågorna, svar kommer upp alldeles strax!

2009-11-15 @ 12:53:33
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sv: tack så mkt :)

2009-11-15 @ 15:05:23
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0