I can almost see that dream I'm dreaming but there's a voice inside my head saying you never reach it

Jag tittade just Hannah Montana: The Movie från nätet och det var verkligen en bra film. Jag skulle kunna se någon annan också, men jag orkar faktiskt inte sitta vid datorn mera. Idag har jag inte gjort alls mycket. Efter att jag vaknade tittade jag på Hannah Montana, sedan gick jag till butiken med mamma och hemma har jag sen bara försökt ta bilder på mig själv, och en blev helt bra. Nu tänkte jag gå till duschen, skriva fardagskort, läsa till biologi och fysik testerna och sånt. Det har varit en slapp lördag igen.

Jag lånade Twilight av min ena vän igår, och tittade den igår efter skolan. Idag började jag tänka att jag kunde har sett den idag istället men.. Måste också berätta igen att jag fick 8 av både modersmåls- och engelskaprovet! Jag är väldigt nöjd med mig själv av hur jag klarat i skolan i år. Fast inte har jag varit aldrig så dålig heller.


Bill's Humanoid mikrofon, snygg som fan! Vill ha en!

Kommentarer
Postat av: sara

nothing else i can say but WOOOOOOOOOOOOW!!!

2009-11-07 @ 21:36:46
URL: http://saraolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0