Get up and raise your voice, Make some noise, Here and now, Noise!

Igen är det fredag och veckan är just över. När blir man riktigt van att tiden går såhär snabbt? Men, skoldagen var helt normal. Vi fick ut vår fysik förhör/prov och jag fick ! Jag kan inte ens säga hur nöjd jag är med mig själv när jag klarat så bra alla prov nu på första perioden. Vi ska nog få ut ännu samhällslära provet, men det gick också bra så det blir säkert en bra nummer, så min dåligaste prov vitsord är 8. Sedan skall vi ha författapresentation i moddan och berätta då också framför klassen. Hatar det! Men det går säkert riktigt bra, och det är ännu en månad kvar tills vi skall ha dem. Vi skall också har presentation framför klassen i engelskan, och DET är jag orolig för. Men troligen går det också någolunda bra.

Imorgon skall jag till en modemässa i Helsingfors. Det kommer och bli roligt, jag skall försöka ta bilder också. Jag skall då fara dit med Sara för jag har två fribiljetter, och några andra kaverin kommer säkert också så ser jag kanske dem där. Jag skulle så gärna vilja köpa alltmöjligt därifrån, men jag har pengar typ bara till tågen och till något att äta, så jag får vara utan att köpa och bara ta gratispåsar och olika små provburkar av något. Allting som är gratis vill jag ha.


114 dagar, 1 timme och 22 minuter till Tokio Hotel uppträder i Hartwall Arena. LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Uma

OH JAG SKA OCKSÅ PÅ TOKIO HOTEL, FAST I GLOBEN :D

jag har frågestund på min blogg just nu, kolla in oc ställ en fråga eller två om det behagar! :D

Kram

2009-11-14 @ 14:29:21
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0