Blue, blue, blue, waves they crash, As time goes by, so hard to catch


Så sött! Förresten är det 10 veckor sen jag såg TH, vad tiden har farit snabbt. Det är nästan skrämmande. Och sen är det 109 dagar till nästa gång. Den tiden kan gå snabbt också. Men egentligen vill jag inte för just på våren måste man göra alla val till nästa år och bättra sista tiden i skolan. Det blir säkert lite stressit men det är väl värt det, eller hur?

Just nu försöker jag laga sånger till min mp3 och börja lite göra på min författarpresentation om John Steinbeck till moddan. Går inte så bra just nu. Tråkigt vanlig skoldag idag, första timmarna hade vi jumppa och vi hade muskeltest, very nice. Jag fick ändå typ 7 från det, så helt okej var det. Efter det hade vi tillval och jag hade handarbete, min svarta huppare är snart färdig, och den har blivit bra, bättre än jag tänkte! Efter maten hade vi samhällslära och två timmar fysik. I samhällsläran fick vi proven, och jag fick 8, och 8 är sämsta numret av alla prov vi haft första perioden. Fysiken var tråkig när vi bara gjorde samma experiment som vi gjort på sjuan. Nu borde jag snart lite röra på mig, tänkte öva på Fame dansen, och sen fara till duschen och så. Skola imorgon bara från 10-13(!), ljuvligt, och dessutom har vi bara en ordentlig timme.
See ya ♣


Kommentarer
Postat av: uma

sv: Oh jag vet! :D

ingen aning... Don't Jump kanske, Forever now, åh det finns massor. din?

2009-11-19 @ 20:00:12
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: uma

sv: okaj :D

mja några tshirts och massa affischer osv :p

2009-11-19 @ 20:55:33
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: Charlotte

sv: eller hur, det är svårt. jag skulle utan problem kunna skriva hur mkt som helst om jag satt och skrev om allting jag gjorde och sådär. men jag tycker inte att det är intressant ): iallafall inte när det gäller mig, så det blir.. jobbigt. haha!



och tack så jättemycket <3

2009-11-20 @ 18:45:53
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

sv: Jo det ska jag :) ska bli så kul!! :D antog av ditt inlägg att du också ska deee :-)

2009-11-20 @ 20:10:07
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0