301109

Hello! Så, då är första jobbdagen över. Den gick ju slutligen nog helt bra. Min morgon började ju så bra för först fick jag så bråttom att jag nästan inte hann till bussen, men sen var bussen så sen att jag trodd att den hade farit eller skulle inte komma alls! Så bra början var det. :P Sedan när jag kom till jobbet fick jag en jobbskjorta, så jag böt om till den och sedan visade ledaren lite där runt. Annars har jag idag packat upp askar, ställt varor på hyllan, städat lite hyllorna, hjälpt några kunder och sånt. Egentligen var det lite tråkig dag när jag inte hade alltid något att göra, men kanske lite mera jobb har man imorgon. Nu hemma har jag bara talat i telefon, suttit vid datorn, varit till duschen och ätit mat. Lite senare skall jag kolla på America's Next Top Model, Desperate Housewives, kanske Sex and The City och sen gå till sängen. Nu skall jag försöka lite ändra mitt bloggdesign och göra lite på skolgrejer. Vi hörs, hejdå ♣

PS. Det är 1 december imorgon! Tänk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0