111109

Hello! Jag har inte hunnit skriva här nu på några dagar, för jag har inte kunnat vara så länge på datorn och så har jag så mycket annat att göra här så det blir så. Nu igen är det redan onsdag, och snart är det veckoslut också, wohoo! Skolan har varit helt okej, inget extra, utom några förhör har vi haft och ett fysikprov idag. Bra har dom alla farit. Jag har faktiskt bättra i några ämnen, och det är jag stolt över. Annar efter skolan har jag bara suttit hemma och gjort ingenting. Utom igår hade jag dans och vi fortsatte på vår Fame dans. Det var roligt. Nu skall jag bara slappna av och läsa. Senare skall jag se på The Simpsons och Grey's Anatomy. Nu hinner jag inte skriva mera för jag måste sticka från datorn ♣



Otroligt snygga mikrofoner! Nån som vill ge mig en? ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sv: haha, nice :)) knappen och hakim är ju skönaste snubbarna, haha!

2009-11-11 @ 15:55:49
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0