181209

Så jag hade min födisfest idag. Det var roligt att vara alla vänner en gång tillsammans. =) Vi tittade på en film, spelade Monopol, åt och skrattade mycket. Fina presenter fick jag också. Har inte annars så mycket att skriva om just nu. Snart skall jag tala med Sara i telefon igen och sedan gå och sova. Imorgon blir det säkert bara en chilldag men, får se. Bloggar imorgon!


Jag fick min kamera redan idag, fast är inte jul än. Hihi


Här är mina födispresenter jag fick + att jag fick pengar =)

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv: usch, jag har jättemycket ångest över konserterna :o haha. och dessutom är tiden efteråt så hemsk. men det är värt mer än allt såklart, men ja.



jag vet inte riktigt. jag tror att jag ska åka till spanien och gå på båda konserterna där. så jag vet inte riktigt om jag har råd med finland också än, men jag ska försöka. vet inte när jag kommer isåfall :) hur länge ska du köa?

2009-12-18 @ 22:37:35
URL: http://phantomrider.blogg.se/
Postat av: £bba

Gulliga strumpor du fick! ^^

2009-12-19 @ 00:03:29
URL: http://irgendwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0