161209

Har inte hunnit riktigt blogga här denhär veckan. Skolan har börjat igen och lite mera har man att göra. I förgår kom TH's video World Behind My Wall. Hur mycket kan man älska en video? Jag vet inte vad i den som är så speciellt, men den är bara så bra. Och sången är så jävla fin. Har tittat den många gånger efter varann idag, och jag vet inte vad jag skall säga. =D

På fredagen skall jag ju ha min födisfest, och imorgon efter skolan skall jag gå och köpa lite grejer som jag behöver. Skall också baka cupcakes imorgon, får se hur de blir!


81 days to Humanoid City tour in Hartwall Areena! Varför kan inte tiden fara liite snabbare? ;)


Kommentarer
Postat av: charlotte

hur kan du vilja att tiden ska gå snabbare? O.O jag har typ panik för att den går alldeles för fort.



btw, så funderar jag på att gå i finland också D: kan inte bestämma mig :D haha!

2009-12-18 @ 22:28:05
URL: http://phantomrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0