111209

Så var sista jobbdagen över. Tiden for egentiligen väldigt snabbt idag, fast jag tyckte att jag gjorde inte ens så mycket. Jag lagade lite i hyllorna och sånt. Men bara bra att tiden for snabbt. Sen före jag for hem fick jag en påse med saker, de ville ge något när jag inte fick något lön heller. =) Blev jätteglad av det, och där fanns saker som jag just skulle behöva, som jag har tänkit köpa, så det var bra att jag inte nu behöver köpa dem.

Imorgon då är det min födelsedag, och jag skall fara till Jumbo med min syster och shoppa lite julklappar och fara och se New Moon. Äntligen, säger jag bara. Får se om den är bra eller dålig. Men annars så älskar jag hela serien, alla böcker är så bra, och jag vill läsa mera nu efter Så länge vi båda andas, men det finns inga mera böcker. =( Synd. Nästa vecka skall jag också ha en "födisfest" för mina vänner, det skall säkert bli roligt. =)



Fick bl.a. hårspray, mascara, lösnaglar, mejkpåse, tuggummi mm.

Kommentarer
Postat av: sara

kunnon jävla mykke. den där hårsprejen kan du ge ti mej för du använder int den :DDD + den e dåli :D

2009-12-11 @ 17:39:59
URL: http://saraolenius.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

Bra saker du fick från praoen :) Du måste berätta vad du tyckte om New Moon sen :D

2009-12-11 @ 18:02:49
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0