061209

Hello! Nu är det söndag igen, och praon fortsätter imorgon.. Så igår på kvällen kom Sara till mig, och det var roligt att se henne när jag inte hade sett henne på nästan två veckor! Vi tittade på tv, sjöng TH karaoke ;), satt vi datorn, inget särskilt. Efter några timmar skall jag åka till Sara, har inte varit där heller på evigheter. Men före det borde jag klä på mig, äta mat och packa mina saker. Jag skall ju till pappa igen. Vad veckorna far fort! Jag hinner alltid bli van att vara hos mamma eller pappa, då jag skall flytta mig till den andra för en vecka igen. Det är inte jobbigt, men där märker man bra hur snabbt dagarna far. Sen är det ju också Finlands självständighetsdag idag, grattis Finland! :P


Kameran som jag skall få till julklapp av mamma! Hon beställde den just idag. Härligt att entligen få en kamera att ta bilder med. Jag är så trött på att ta bilder med min skit telefon som tar så dåliga bilder.. I väntan på julen! :P


Kommentarer
Postat av: uma

sv: så bra :D

2009-12-06 @ 12:41:47
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åh, kul att få en kamera :D



Sv: Mina studier går bra :) Har inte varit stressigt på länge nu faktiskt. Hur går det själv? :)

2009-12-06 @ 13:35:19
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Julia

svar: nej det blir tyvärr bara globen för mig, men jag är jävligt nöjd ändå :) själv?

2009-12-06 @ 15:30:43
URL: http://sengas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0